Nemes célt tűz ki a Waterdrop az óceánok világnapja alkalmából

Az óceánok világnapján megjelenő exkluzív, sorszámozott Waterdrop üvegkulacs a tengerek jól ismert csodáit idézi, értékesítéséből pedig közvetlenül hozzájárul a fejlődő országok ivóvíz-ellátottságának növeléséhez.

Június 8. az óceánok világnapja, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet a tengerek és óceánok fontosságára, és az emberek felelősségére azok megóvásában, helyreállításában. Az óceánok és tengerek a Föld felszínének 70%-át teszik ki. Az élőhelyek 95 százaléka a tengerekhez kötődik, és közel 2 millió fajnak adnak otthont. Földünk tüdeje, hiszen az általunk belélegzett oxigén felét a tengeri növények biztosítják, a keletkezett szén-dioxid negyedét pedig elnyelik. Több mint egymilliárd ember számára biztosítanak megélhetést, több mint 3 milliárd ember számára pedig táplálékot. A globális felmelegedés, a túlhalászat, a zajszennyezés, a műanyagszennyezés és más emberi beavatkozások mára a korallzátonyok felének pusztulásához, a nagy halfajok 90 százalékának megsemmisüléséhez és több ezer faj fennmaradásának veszélyeztetéséhez vezettek.

A felelősségteljes vízfogyasztás népszerűsítése és a műanyag hulladék csökkentése mellett elkötelezett Waterdrop a különleges nap alkalmából limitált kiadású Ocean fantázianevű kulaccsal kívánja felhívni a figyelmet az élővizek fontosságára. A karc- és hőálló boroszilikát üvegből készült kulacsra festett tengeri élőlények szinte életre kelnek, ahogy a víz mozog a palackban. A kulacs neoprén védőtokkal és számozott kupakkal rendelkezik. A Microdrink kóstolókészlettel elérhető Ocean palackhoz 18 darab Microdrink üdítőkocka párosul, hatféle ízesítésben.

A Waterdrop a limitált kiadással egy nemes célt is támogat. A vállalat a People in Need szervezettel együttműködve minden értékesített Ocean üvegkulacs árának 10%-át ivóvízkutak építésére fordítja a harmadik világ ivóvízhiánnyal küszködő országaiban. Az Ocean kulacs június 8-tól a készlet erejéig elérhető a Waterdrop és a Notino webáruházakban, kizárólag a közép- és kelet-európai régióban.

Ajánlott tartalom

AM: elindult a #vadateszem kampány

Új lendületet jelent a vadhús népszerűsítésében a #vadateszem kampány elindítása, amely az egészséges és változatos táplálkozásra is ráirányítja a figyelmet - mondta Felkai Beáta Olga élelmiszerláncért felelős helyettes államtitkár pénteken Budapesten, a kezdeményezést beharangozó sajtótájékoztatón az Agrárminisztérium (AM) közleménye szerint.