A Bringázz a munkába! kampány több mint 10 ezer résztvevője összesen 122 ezer alkalommal tekert munkahelyére.
A szokatlanul barátságtalan időjárás miatt a tavaly őszinél ugyan kevesebben regisztráltak a Magyar Kerékpárosklub Bringázz a munkába! kampányának őszi fordulójába, azonban ők arányosan többet kerékpároztak. A résztvevők 5 hét alatt összesen 1.5 millió kilométert tekertek, ezzel 285 tonna Co2 kibocsátástól kímélték meg a légkört és 32 millió forint benzinpénzt spóroltak meg, továbbá 35 millió kalóriát égettek el, ami 135 ezer kakaós csigának felel meg. A munkába bringázók 3305 alkalommal gyermekükkel kerékpároztak, míg szoknyában vagy öltönyben 4800-szor tekertek. A Bam! közösség az őszi Bam! bringásreggeli alkalmával a vörösiszap-katasztrófa károsultjainak 93 ezer forintot gyűjtött.
Az egyetemek, főiskolák közül a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskolánál volt a legmagasabb a kerékpárral közlekedők aránya. A bankok közül az OBERBANK AG Magyarországi Fióktelepe, a múzeumok közül a Néprajzi Múzeum végzett az élen. A kerékpárosok aránya a nagyvállalatok közül a Guardian Orosháza dolgozóinál, míg a kis és középvállalatok közül a Chemark Kft. és a Nagyszénási Gondozási Központ csapatánál volt a legmagasabb.
A nyereményátadással egybekötött kampányzáróra november 6-án 15-18 óra között a Kuplungban kerül sor. Az eseményen Bam! nagykövetek részvételével kerékpáros vetélkedő, jelmezes fotózás, fotókiállítás és koncert várja a kampány résztvevőit. A Bam! kampány 2011 tavaszán újult erővel folytatódik.