Idén 18. alkalommal rendezték meg a nemzetközi Golden Drum* fesztivált. Az alkotók Közép- és Kelet-Európa egész területéről neveztek jobbnál jobb pályaművekkel, idén összesen közel 1500 alkotással.
Hazánkból is szép számmal neveztek a kreatív alkotók, és összesen 15 döntős helyet csíptek el.Három kategóriában lett döntős a WWF Magyarország – A világ legzöldebb szórólapkampánya nevű pályázata.A kampányfilm célja az volt, hogy példát mutasson, nincs szükség a kompromisszumra, melyet szervezetek sokasága köt a környezetvédelmi szempontok háttérbe szorításával, üzenetének célba juttatása érdekében. Nem kell tömérdek mennyiségű papírt elpazarolni ahhoz, hogy a szervezet átadja üzenetét az embereknek. Az Akció 360 Reklámügynökség kreatív ötlete olyannyira sikeres lett, hogy a film az egycsatornás szekcióban, új és innovatív kategóriában aranyat kapott csütörtök este Portorozsban. A Golden Drum egycsatornás díjátadóján a díjat Nyéki Attila, az Akció 360 kreatívigazgatója vette át.Az arany mellett szombaton egy Ezüst dobot is kapott az ügynökség a pandás kampányért, a többcsatornás, direkt kampány kategóriában.”Szükség van az ehhez hasonló papírtakarékos kampányokra, hiszen percenként 35 futballpályányi erdőt veszítünk el Földünkön, s ennek 20%-áért a papírgyártás a felelős” – hangsúlyozza Figeczky Gábor, a WWF Magyarország igazgatója. “A környezetvédelmi szempontok mellett ez a kampány az ötlet egyediségével a kreatív szakma elismerését is kivívta, ezt a díjak is alátámasztják.” – folytatta az igazgató.
A kampányfilm célja az volt, hogy példát mutasson, nincs szükség a kompromisszumra, melyet szervezetek sokasága köt a környezetvédelmi szempontok háttérbe szorításával, üzenetének célba juttatása érdekében. Nem kell tömérdek mennyiségű papírt elpazarolni ahhoz, hogy a szervezet átadja üzenetét az embereknek. Az Akció 360 Reklámügynökség kreatív ötlete olyannyira sikeres lett, hogy a film az egycsatornás szekcióban, új és innovatív kategóriában aranyat kapott csütörtök este Portorozban. A Golden Drum egycsatornás díjátadóján a díjat Nyéki Attila, az Akció 360 kreatívigazgatója vette át. Az arany mellett szombaton egy Ezüst dobot is kapott az ügynökség a pandás kampányért, a többcsatornás, direkt kampány kategóriában. “Szükség van az ehhez hasonló papírtakarékos kampányokra, hiszen percenként 35 futballpályányi erdőt veszítünk el Földünkön, s ennek 20%-áért a papírgyártás a felelős” – hangsúlyozza Figeczky Gábor, a WWF Magyarország igazgatója. “A környezetvédelmi szempontok mellett ez a kampány az ötlet egyediségével a kreatív szakma elismerését is kivívta, ezt a díjak is alátámasztják.” – folytatta az igazgató.
wwf.hu