A csomagolásdesign lényege, hogy megkülönböztesse és kiemelje az adott terméket az árutömegből.

Öko csomagolásdesign újrapapírból

A csomagolásdesign lényege, hogy megkülönböztesse és kiemelje az adott terméket az árutömegből.

Ezért sok designer/megrendelő eleve elutasítja az újrapapír használatát, főleg ha nincs kifehérítve írja a csomagolas.blog.hu. De az újrapapír csomagolás is lehet igényes és kiemelkedő, erre hoztam pár példát. Mind barna újrapapírból. Sorrendben a következőket találjátok: Stumptown Coffee, Askul Garbage Bags, Remarkable Pencil, Askinosie Chocolate, Seed, Phil Bowditch.

1

2

3

4

Ajánlott tartalom

Nyílt klimatológiai adatbázis Közép-Európa múltjáról és jövőjéről 2100-ig

A FORESEE legújabb verziója 2100-ig nyújt éghajlati előrejelzéseket.