Faültetéssel „honorálja” az EDF DÉMÁSZ a lájkokat

Az “Áram a jövő energiája” néven szeptemberben indult image kampány folytatásaként elindította Facebook oldalát az EDF DÉMÁSZ.

Az immár az EDF Hungária Facebook oldalon folytatódó image kampány célja, hogy a Facebook felhasználók körében is megismertesse az EDF DÉMÁSZ jövőbarát értékeit és CSR tevékenységét. A megújult oldalon a dél-magyarországi áramszolgáltató különböző alkalmazásokkal és nyereményjátékokkal hívja fel a figyelmet a fenntartható fejlődés és a jövőbarát, holnapközpontú gondolkodás fontosságára. Tavaly év elején, Időkapszula néven indította el az EDF DÉMÁSZ országos, több csatornára épülő kommunikációs kampányát, amely közel fél évig tartott. A márkaépítés az idén is folytatódik. Az EDF DÉMÁSZ szeptember elején országos óriásplakát kampánnyal indította idei image kampányát, majd televízió műsorok szponzorációjával és október elejétől reklámfilmekkel népszerűsítette az „áramot, mint a jövő energiáját”. A kampány folytatásaként, az EDF DÉMÁSZ decemberben EDF Hungária néven Facebook oldalát is elindította annak érdekében, hogy a Facebook felhasználók körében is megismertesse a vállalat jövőbarát értékeit és CSR tevékenységét. Az oldalt különböző nyereményjátékokkal és alkalmazással népszerűsítik a fejlesztők, az EDF Hungáriát lájkolók 2011. december 2-a és 2012. január 12.-e között jövőbarát nyereményjátékon vehetnek részt, melynek lényege, hogy a szélenergiában rejlő lehetőségekre hívja fel a játékos kedvű felhasználók figyelmét. A nyereményjáték során elektromos autó tesztvezetést, illetve környezetbarát ajándékcsomagokat sorsolnak ki a résztvevők között. Emellett az EDF DÉMÁSZ a Föld napján megkezdett faültetési kezdeményezése folytatásaként minden 100. lájkot egy újabb fa elültetésével teszi emlékezetessé.

„A Facebook oldal megújításával az volt a célunk, hogy még közelebb kerüljünk fogyasztóinkhoz és maximálisan kihasználjuk a közösségi média adta interaktivitás lehetőségét is. Fontosnak tartjuk, hogy ezen a fórumon ne csak mi kommunikáljunk, hanem fogyasztóink is elmondhassák véleményüket, valamint, hogy megtaláljuk azokat, akik a vállalattal közös értékeket vallanak és aktívan részt kívánnak venni a jövőbarát kezdeményezésekben. Az oldalon ennek megfelelően nem csak mi adunk energiatakarékossági tippeket, fogyasztóinkat is arra ösztönözzük, hogy megosszák velünk, és egymással a jövőbarát energia iránti elkötelezettségükkel kapcsolatos, mindennapokban használható ötleteket ” – fogalmaz a kampány indulása kapcsán Péter Andrea, az EDF DÉMÁSZ Zrt. kommunikációs vezetője.

Ajánlott tartalom

AM: nemzetstratégiai kérdés a hazai vetőmagágazat

Nemzetstratégiai kérdés a hazai vetőmagágazat. A hazai agrártermelés hosszú távú fenntarthatóságához alapjaiban járulnak hozzá a hazai, kiváló minőségű vetőmagok és szaporítóanyagok - mondta Farkas Sándor, az Agrárminisztérium (AM) parlamenti államtitkára csütörtökön Szarvason, az I. Országos Vetőmag-gazdálkodási Konferencia megnyitóján a tárca közleménye szerint.