A Land Rover újabb adatokat tett közzé a Range Rover következő generációjáról.
Dízel-hibrid is készül a terepjáróból. A legfontosabb adatokat már nyilvánosságra hozta a Range Rover új generációjáról a Land Rover, az auó több mázsával lett könnyebb elődjénél, írja az origo.hu. A terepjáró több mint 170 piacon lesz kapható, a kiszállítások még az év vége előtt elkezdődnek. Európában három motorral lesz kapható az autó: az ötliteres, V8-as kompresszoros benzines 510 lóerős, a háromliteres TDV6 dízel 258, a 4,4 literes SDV8 dízel 339 lóerős teljesítménnyel kerül piacra. Minden motorhoz új nyolcfokozatú automata váltó kapcsolódik. A V6-os dízellel szerelt modell 420 kilóval könnyebb az azonos motorizáltságú elődnél, fogyasztása 22 százalékkal, 7,5 literre csökkent, 196 grammos kilométerenkénti szén-dioxid-kibocsátás mellett. Bizonyos európai és ázsiai piacokon dízel-hibrid változat is elérhető lesz a Range Roverből 2013 közepétől, ebbe a Jaguar és Land Rover által közösen fejlesztett hibrid rendszer kerül. A háromliteres, V6-os dízelhez kapcsolódó nyolcfokozatú automata váltóba építik az elektromotort, az energiaellátást lítium-ion akkumulátor biztosítja. A hibrid szén-dioxid-kibocsátása kilométerenként 169 gramm.