Környezettudatos macska a WWF reklámjában

A WWF Canada új reklámfilmje mindent tud, amit az interneten fellelhető népszerű cicás videók. Főszereplője, Norman a macska azonban környezettudatosan él, keresi az új megoldásokat, újrahasznosít, energiát spórol, a maga módján.

Norman a macska környezettudatosan él, keresi az új megoldásokat, újrahasznosít, energiát spórol, a maga módján, írja a socialtimes.hu. A John st.  ügynökség eddig is kedvelte a macskákat, és most is egy szőrös-karmos házikedvenc segítségével mutatják meg, mennyire egyszerű úgy élni, hogy közben a környezetünkre is odafigyelünk. Az emberek úgyis szívesen néznek cicás videókat a neten, most legalább tartalom is van a szórakozás mögött. A WWF Canada számára készített reklámfilm a Loblowe áruházlánc célkitűzése mellett kampányol, ami 2013-ra szeretné elérni, hogy minden tengerből származó élelmiszere fenntartható kitermelésből származzon. A film szerint ez ugyanannyira természetes dolog, mint Norman hozzáállása a környezettudatossághoz.

Ajánlott tartalom

AM: nemzetstratégiai kérdés a hazai vetőmagágazat

Nemzetstratégiai kérdés a hazai vetőmagágazat. A hazai agrártermelés hosszú távú fenntarthatóságához alapjaiban járulnak hozzá a hazai, kiváló minőségű vetőmagok és szaporítóanyagok - mondta Farkas Sándor, az Agrárminisztérium (AM) parlamenti államtitkára csütörtökön Szarvason, az I. Országos Vetőmag-gazdálkodási Konferencia megnyitóján a tárca közleménye szerint.