A Honda bejelentette jelenlegi hibrid rendszerének utódját. Duplakuplungos váltóval párosították a benzines és villanymotort.
Lassan eljár az idő a Honda Integrated Motor Assist néven futó hibrid hajtása felett. A rendszer a Civic szedán mellett az Insightban, a Jazzben és a CR-Z-ben dolgozik, ám összetettségét tekintve nem is igazán hasonlítható a rivális Toyota hibrid hajtásához. Ez részben változik, mert érkezik az új Sport Hybrid i-DCD hajtás, majd jövőre az i-MMD is.
Az i-DCD rendszer új fejlesztésű, 1,5 literes, Atkinson-ciklusú benzinesből, egy vele összeépített, generátorként is dolgozó villanymotorból, hátul elhelyezett lítium-ion akkumulátorból, valamint egy hétfokozatú duplakuplungos váltóból áll. A Honda szerint a korábbinál 30 százalékkal takarékosabb az új rendszer, amely akár 70 km/órás sebességig és 5 kilométeres hatótávolságig tisztán elektromos hajtást biztosít. Az IMA önálló elektromos üzemmódra nem, csak rásegítésre képes. Egy Jazz prototípust már felszereltek az új rendszerrel, amely néhány hónapon belül a kereskedésekben is megjelenik. A Toyotáéhoz jobban hasonlító, kétmotoros Sport Hybrid i-MMD rendszer jövőre mutatkozik be az új Accordban.