Megújul az OzoneNetwork tévé

Február 25-én új arculattal mutatkozik be az egyre erősödő magyar öko-tévé. Az OzoneNetwork megújuló látványvilágának vizuális alapjait Yann Arthus Bertrand légifotói adják, aki közös küldetésünk miatt örömmel támogatja csatornánkat. A megújuló arculat egy előretekintő vizuális gondolkodás eredménye.

Az OzoneNetwork logojában szereplő ózon molekulát stilizáló, összekapcsolódó körök az eddiginél nagyobb szerepet kapnak, gyakorlatilag folyamatosan jelen lesznek a képernyőn – mondja Pálmai L. Ákos az Origo Zrt programigazgató-producere – “Az arculatváltás a beharangozókat és a naponta többször jelentkező hírszolgáltatásunkat is érinti, így egyedülálló módon folyamatos látványvilágot alakítunk ki a csatornán. Yann Arthus Bertrand, világhírű légifotográfus kedvelt és csodált légifelvételeit örömmel ajánlotta fel a csatorna arculatának kialakításához, miután megismerte az OzoneNetwork küldetését. A légifelvételeket saját, belső gyártásban készült animációinkkal egészítettük ki a kapcsolódó zenét pedig az MR2 Petőfi rádió heti top listáján szereplő, „Mocsok 1 Kölyök” zenekar készítette nekünk. Az OzoneNework új arculata ezzel egyszerre nemzetközi és magyar. – mondta el Pálmai. Modellünk előremutató, hiszen az OzoneNetwork egy év alatt megduplázta a nézettségét és ma már csaknem 1.8 millió háztartásban nézhető – mondta el Vaszily Miklós, az Origo Zrt. vezérigazgatója.  – Közösségi médiaként pedig kötelességünknek tartjuk, hogy színvonalas, tartalmas kikapcsolódást nyújtsunk az egész családnak. – folytatta.

Az új arculat mellett az OzoneNetwork több saját gyártású műsorral népszerűsíti a fenntartható fejlődés és a környezetvédelem ügyét. Az Egyenlítő című napi vélemény és vitaműsorban magyar kutatók, egyetemi oktatók, környezetvédők, véleményformáló gondolkodók fordulnak meg. A naponta jelentkező OzoneGPS-ben Erőss Zsolt, Magyarország vezető expedíciós hegymászója a legérdekesebb európai és hazai „zöld-innovációkat” mutatja be. Néhány hónapja pedig elindult a „Hogyan készül? Megmutatjuk!” című heti dokumentumsorozat. Kozári István az Origo Zrt kommunikációs és kereskedelmi igazgatója szerint a felelősen gondolkodó vállalatok egyre szívesebben jelennek meg a csatornán. Ezt bizonyítja az immár harmadik éve megrendezésre kerülő Ozone Zöld-díj iránti egyre nagyobb érdeklődés is. A csatorna bevételei folyamatosan nőnek, egyre több hirdető és tévészolgáltató, sőt már a környező országokban működő kábelszolgáltatók is felismerték az OzoneNetwork televízió értékeit és a benne rejlő lehetőségeket. A vásárolt tartalmaknál továbbra is előnyben részesítik az európai gyártókat és várják a korszerű, magyar ismeretterjesztő filmeket. Az OzoneNetwork 2013-ban több magyar expedíciót is támogat. A nemzeti ünnepeken idén is folytatódni fog „a magyar természetfilmek napja” tematikus nap sorozat, e mellett pedig a BBC, a ZDF és más vezető dokumentumfilm gyártók korszerű technikával készült, látványos alkotásai is képernyőre kerülnek az OzoneNetwork tévében.

Ajánlott tartalom

Innovatív tűzálló segédeszközöket fejlesztettek ki

Korszerű tűzálló kerámiából készült égetési segédeszközöket fejlesztett a HK-Ceram Kft..