Az első, lakossági fogyasztók számára is hozzáférhető állomás a Stuttgarti repülőtéren kapott helyet. A töltőállomást az OMV működteti, a vállalat a Daimler AG és a vegyianyag-ellátó Linde AG vállalatával együttműködve valósította meg a tervet.
A 400 németországi kutat üzemeltető OMV-nek szintén ez az első ilyen projektje. A töltőállomás a Linde ionkompresszor technológiáját alkalmazza, és egyaránt alkalmas a 350 illetve a 700 báros töltédre is. A népszerű Honda FCX Clarity 350 bar alatt tárolja a hidrogént, míg a többi modell inkább a 700 bar nyomást részesíti előnyben. A hidrogén előállítása földgázból történik, mellyel a szén-dioxid-kibocsátás 30%-kal csökkenthető, a Linde azonban már dolgozik egy új technológián, melynek segítségével a hidrogént biogén nyersanyagokból nyernék. A töltőállomás sikerével a Daimler kisebb töltők sorozatgyártását tervezi, B-Class F-Cell még idén, az évvége felé, forgalomba kerülhet.
Az együttműködésről részlet a Daimler sajtóközleményéből:
„2009. június 17- én a stuttgarti repülőtéren átadásra került az első hidrogén töltőállomás az OMV, a Linde és a Daimler együttműködésében. A projekt Baden-Württemberg tartomány támogatásával valósult meg. A cél a hidrogén, mint környezetbarát energiaforrás használata volt, hiszen az innovatív hidrogénállomások hosszú távon csökkenthetik a fosszilis tüzelőanyagok befolyását, és egy lépéssel közelebb visznek minket a fenntartható mobilitáshoz illetve a kibocsátásmentes jövőhöz.
Az átadott töltőállomás a legújabb generációt képviselő, üzemanyagcellás járművek, mint a Mercedes-Benz B-Class F-CELL igényeit teljes mértékben kielégíti 700 báros töltési lehetőségével”.