Kaliforniában mindent vitt a Toyota Prius

Az Amerikai Egyesült Államok legnépesebb államában egyre inkább kezdik elfogadni a „zöldebb” technológiát, mely a következő években hatalmas teret nyerhet magának a piacon.

Az elmúlt években ugrásszerűen megnőtt a hibrid és elektromos technológiát használó autók értékesítése, ami mindenképpen jó hír lehet a folytatást illetően, hiszen a Föld olaj készletei sem végtelenek, nem beszélve a környezeti hatásokról… A Toyota Prius az egyik fő képviselője az új trendnek, mely valóban azzá vált, legalábbis Amerika délnyugati csücskében, a Csendes-óceán partján biztosan, írja a carbonsolution.cc. A legfrissebb adatok szerint a Prius lett a legnépszerűbb új autó Kaliforniában a 2012-es naptári évben. Az RL Polk jelentése szerint a Prius családi autói (Prius Liftback, Prius v, Prius Plug-in, Prius c) rendkívül jól fogytak. Ezekből az autókból összesen 61.893 darabot jegyeztek be Kaliforniában, mely a legtöbbet értékesített márkát jelenti. A trend folytatódik, és az államban élők egyre inkább a benzin-elektromos hibrid technológiát kezdik el használni. A Prius családja 2012-ben az államokban összesen 236.659 járművet értékesített. Ennek 26,2%-át Kalifornia teszi ki.

Ajánlott tartalom

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái fejlesztésébe

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái további fejlesztésébe, célja a mesterséges intelligencia és az autóipar rendszereinek összehangolása, és ez által a mindennapi autózás kényelmesebbé, biztonságosabbá tétele - közölte a kínai autógyártó abból az alkalomból, hogy átadták a márka tízmilliomodik, új energiákkal hajtott modelljét tulajdonosának.