A NEOX hajtásrendszere nem hasonlít a piacon lévő megoldásokhoz.
Első látásra is feltűnik, hogy valami hiányzik erről a gépről. A támvilla eltűnt, és a bal hátsó oldalon semmilyen felfüggesztést nem találunk. A jobb oldalon viszont ott van a teljesen zárt integrált motor/erőátviteli egység, melyben egy 36V-os, max. 500W-os középmotor, és egy elég különleges, elektromosan váltható szekvenciális váltórendszer bújik meg.
A kerékpár lopásvédelme is elsőrangú. A hajtóműnél egy egyedi formájú tengelyt építettek be, melyet kivéve a hajtókarok és az erőátvitel között megszűnik a fizikai kapcsolat, így a járgányt nem éri meg elkötni. A hátsó tengelynél pedig egy további mechanikai zárat találunk. Az elektromos rendszer a kocsiknál megszokott slusszkulccsal működik.
Az akku a vázban van, 375Wh-a a kapacitása. Ezzel 80-100 km-es hatótávot lehet elérni.
A teljes cikk itt olvasható.