A Volvoról tudjuk, hogy szereti magasra tenni a lécet. Legutóbbi nagy visszhangú reklámjában Jean-Claude Van Damme spárgázott két kamionjuk között, de úgy tűnik, még ezt is tudták tetézni.

Nagyon ütősre sikeredett a Volvo hibrid legújabb reklámja!

A Volvoról tudjuk, hogy szereti magasra tenni a lécet. Legutóbbi nagy visszhangú reklámjában Jean-Claude Van Damme spárgázott két kamionjuk között, de úgy tűnik, még ezt is tudták tetézni.

Most éppen az új XC90 plug-in hibridje, a T8-as modell reklámjáról beszél az egész világ – legalábbis a hibrideket gyártó autós cégek biztosan. A Volvo szerint ugyanis az autó 43 kilométert tesz meg tisztán villanymódban. Hogy ezt bizonyítsák, olyan reklámmal rukkolt elő a vállalat, melyben saját fejlesztésű hidraulikus rendszerüket hangsúlyozzák, amely a pályán áthaladó autók súlyából nyer elektromos energiát.

Hogyan teszik mindezt? Kihelyeztek az út szélére egy kiállított modellt és egy óriáskijelzőt. A Volvo áramtermelője az autópályán áthaladó autókból nyer energiát, vagyis úgy töltődik a jármű, hogy az autók által leadott energiát felveszi. Mindezt persze az óriáskijelzőn örömmel tudatják a többi jármű vezetőjével:

Ez egyrészről fricska a többi autógyártónak, másrészt viszont zseniálisan reklámozza a plug-in hibrid modell könnyen tölthetőségét. A kampány szlogenje nem véletlenül lett a következő:

forrás: ecolife.blog.hu

Ajánlott tartalom

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái fejlesztésébe

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái további fejlesztésébe, célja a mesterséges intelligencia és az autóipar rendszereinek összehangolása, és ez által a mindennapi autózás kényelmesebbé, biztonságosabbá tétele - közölte a kínai autógyártó abból az alkalomból, hogy átadták a márka tízmilliomodik, új energiákkal hajtott modelljét tulajdonosának.