A Hell Energy 95 százalékra növelte az aludobozos termékek arányát

Az energiaitalokat gyártó Hell Energy Magyarország az elmúlt öt évben mintegy 95 százalékra növelte az aludobozos termékek arányát a portfóliójában, saját aludobozgyára megépítésével a cég elkötelezte magát a teljesen újrahasznosítható alumíniumcsomagolás mellett – közölte a vállalat az MTI-vel kedden.

A cég tervei szerint öt éven belül 99 százalék lesz az aludobozos csomagolás aránya – mondta el Pantl Péter, a cég kommunikációs és marketingigazgatója a közlemény szerint. Az aludobozok végtelenszer és teljes mértékben újrahasznosíthatók. Ráadásul átlagosan 60 nappal azután, hogy a fogyasztó a szemetesbe dobta, új termék készülhet az alumíniumhulladékból. A szikszói székhelyű vállalkozás 2017-ben adta át a 42 ezer négyzetméteres dobozgyárát, amely évi 1,2 milliárd darabos kapacitással, világszínvonalon képes gyártani 250 milliliteres alumínium italdobozokat és doboztetőket. A Hell világszerte több mint 50 országban elérhető, és piacvezető energiaital márka többek között Romániában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban és Bulgáriában is. A cég tavaly 47,7 milliárd forint árbevételt ért el, 273 dolgozót foglalkoztat.

Ajánlott tartalom

Az a feladatunk, hogy megőrizzük a Földet a jövő generációinak

Fontos, hogy a fenntarthatósággal foglalkozzunk, és létrejöjjön egy közös tudás, amely segíthet abban, hogy élhetővé tudjuk tenni a világot a jövőben is, és a gyermekeink és unokáink is élvezhessék a bolygó adottságait - hangsúlyozta ki Szili Katalin miniszterelnöki főtanácsadó szerdán Szabadkán, ahol előadást tartott a Fenntarthatósági Témahét keretében.