Tanulmány állítja, hogy gyenge a Tesla minősége

Harminckét autómárka közül az utolsó, azaz leggyengébb helyet ítélték meg a Teslának a J.D. Powers tanulmányában, amelyben a különböző gyártók termékeinek minőségét vizsgálták.

A 34-edjére kiadott évenkénti felmérés azt vizsgálja, hogy a vásárlóknak mennyi és milyen panaszaik vannak az újautókra a vásárlástól számított 90 napban, írta a teslasok.hu. A Teslát most először vizsgálták a többi márkával együtt a J.D. Powers elemzői, és kapásból meg is ítélték az utolsó helyet az amerikai villanyautós cégnek. A rangsort persze nem hasraütésszerűen állították fel, hanem a panaszok mennyisége alapján rendezték a listát. Az átlagot számolva 100 Teslában 250 hibát találtak a vásárlók az első három hónapban, ami erősen felülmúlja az autóipar 166-os átlagját. A Tesla után a Land Rovert (228), az Audit (225), a Volvót (210), a Mercedes-Benzt (2020), és a Jaguart (190) sorolhatjuk még a legrosszabbak közé. A Teslának kényelmetlen statisztika mindeközben kiválóan kiemeli, hogy mi az amiben előnye van a villanyautós cégnek, illetve mi az, amiben még sokat kell fejlődnie. Míg ugyanis a többi gyátó esetében a infotaintment rendszerekkel volt a legtöbb probléma, addig a Tesla festékhibákra és illesztésekre kapta a legtöbb mínusz pontot. Emellett nehezen csukódó csomagtérajtókra, szélzajra és egyéb zavaró hangokra panaszkodtak a legtöbben, akik a saját Teslájukról mondtak véleményt. A J.D. Powers továbbá kiemelte, hogy a Tesla hibái nem az elektromos hajtásból fakadnak, sőt. A gyártó autói elég jól teljesítenek az EV-tulajdonságokat vizsgálva. Ez a teszt viszont a minőségről szólt, amiben már nagyon jól tudhatjuk, hogy nem élenjáró Elon Musk villanyautós cége.

Ajánlott tartalom

A Suzuki bemutatta első tisztán elektromos személyautóját

A Suzuki Motor Corporation Milánóban bemutatta első sorozatgyártású elektromos (BEV) modelljét, az e-Vitarát, amely stratégiai jelentőségű a vállalat számára - közölte a cég kommunikációs vezetője hétfőn az MTI-vel.