Hibrid Bentley a láthatáron

2007 augusztusában ejtettünk pár könnycseppet Yoko Ono miatt, miután nyilvánosan sürgette autógyárakat, hogy „olyan kényelmes hibrid autókat készítsenek, mint amilyen a Bentley”.

Rettenetesen sajnáljuk Yokot, a több millió boldog hibrid-tulajdonossal karon öltve, akik bizonyára hozzászoktak már járműveik kényelmetlen, spártai körülmények uralta belső tereihez.

Hála az Autobloggreen ma reggeli bejegyzésének, Yoko most okkal reménykedhet a jövőben. Úgy látszik, a Bentley is piacra dobja az eszméletlen árú luxusautóinak hibrid változatát. 2009-es Continental Supersports modellei városban átlagosan 9 mérföld/gallon, míg az országúton 14-17 mérföld/gallon fogyasztással bírnak. Szóval a hibrid változatok Yoko Ono pénztárcáját is kímélnék, talán a nyafogást a minimumra redukálva.

A Bentley küldetése, alacsonyabbá tenni az üzemanyag-fogyasztást és a széndioxid-kibocsátást.
A vállalat legnagyobb piaca az Amerikai Egyesült Államok, viszont ott mostanában nem kiemelkedően magas a dízel autók iránti kereslet. Jelentések szerint 2015-ig biztosan nem érkezik meg a hibrid Bentley, a pletykák szerint viszont már megkezdődtek a tesztelések is.

Ha van valami igazságalapja az ügynek, akkor lehetséges, hogy 2011-re közelről is szemügyre vehetjük a könnyű alumínium karosszériával rendelkező hibridet, melynek széndioxid-kibocsátása a mostani 396 gramm/kilométerről 225 gramm/kilométerre csökken. Nem ájulunk el tőle, vagy ilyesmi, de az bizonyos, hogy a helyes irányba halad az autógyártó.

Ajánlott tartalom

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái fejlesztésébe

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái további fejlesztésébe, célja a mesterséges intelligencia és az autóipar rendszereinek összehangolása, és ez által a mindennapi autózás kényelmesebbé, biztonságosabbá tétele - közölte a kínai autógyártó abból az alkalomból, hogy átadták a márka tízmilliomodik, új energiákkal hajtott modelljét tulajdonosának.