A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái további fejlesztésébe, célja a mesterséges intelligencia és az autóipar rendszereinek összehangolása, és ez által a mindennapi autózás kényelmesebbé, biztonságosabbá tétele - közölte a kínai autógyártó abból az alkalomból, hogy átadták a márka tízmilliomodik, új energiákkal hajtott modelljét tulajdonosának.

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái fejlesztésébe

A BYD 100 milliárd jüant invesztál intelligens technológiái további fejlesztésébe, célja a mesterséges intelligencia és az autóipar rendszereinek összehangolása, és ez által a mindennapi autózás kényelmesebbé, biztonságosabbá tétele – közölte a kínai autógyártó abból az alkalomból, hogy átadták a márka tízmilliomodik, új energiákkal hajtott modelljét tulajdonosának.

Hibrid napelemes rendszerek akkumulátorral, elérhető áron. Kalkuláljon itt ingyenesen! (x)

A BYD PR Hungary által az MTI-hez hétfőn eljuttatott közleményben az új energiákkal hajtott járművek globális vezető gyártója kiemeli: a márka a jövőben is a technológiai kutatás és a fejlesztés élvonalában kíván állni, vezető pozícióra törekszik a magas szintű műszaki technológiák világszintű piacán. A közlemény szerint a vállalat elnöke, Wang Chuanfu (Vang Csuanfu) felidézte, hogy a BYD az elmúlt harminc év alatt rekordgyorsasággal fejlődött egy mindössze húsz dolgozót foglalkoztató startup-ból közel egymillió munkavállalót alkalmazó globális vállalkozássá. Az első ötmillió autó eléréséhez 15 évre volt szükség, ám a következő ötmillióhoz már elég volt 15 hónap – ez tökéletesen példázza a cég elkötelezettségét az új energiákkal hajtott járművek folyamatos fejlesztése és értékesítésének bővítése iránt – mutatott rá az elnök.

Az ünnepi tízmilliomodik autót – egy DENZA Z9-est – Feng Ji, a Game Science alapítója és elnöke, a világszerte sikeres videojáték, a Black Myth: Wukong atyja vehette át. A BYD 2003-ban alapított autóipari leányvállalata, BYD Auto a globális közlekedési szektor zöld átállásának felgyorsítását célozva tisztán elektromos és plug-in hibrid járművek fejlesztésére összpontosít. A vállalat a világ első autógyártója, amely a fosszilis üzemanyaggal működő járművek gyártását leállította, és 9 egymást követő évben a konnektorról tölthető személygépkocsik (NEV) eladásának élén állt Kínában. A BYD Auto 2023-ban jelentette be, hogy óriásberuházást indít Magyarországon. A Szegeden 1200-1500 milliárd forintos beruházással épülő gyárban mintegy 10 000 embert fogalalkoztatnak majd, az első járművek 2025 második felében készülnek el.

Ajánlott tartalom

NGM: magyar-kínai kerekasztal az elektromos járműipar magyarországi versenyképességének növelése érdekében

A magyar EU-elnökség versenyképességi prioritásaival összhangban november 26-án Budapesten kerül megrendezésre a második, új energia meghajtású járművek tematikájú (NEV) magyar-kínai kerekasztal esemény - közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) pénteken az MTI-vel.