Biztosak vagyunk benne, hogy szinte minden cseperedő fiúcska álma, hogy videojátékokat gyárt, teljes munkaidőben.
Az iparág kezdi kinőni magát, rengeteg embert vonzanak, ezért a vállalatok arra játszanak, hogy minél reálisabb hang- illetve képvilágot tehessenek a fogyasztók elé. Hogyan juthatunk reális hangokhoz? Hát, mondjuk menjünk ki terepre és vegyük fel ott, élőben, ahogy azt kell. A régi sulis játékokban a sípszót is mindig az iskolaudvaron vették fel… A Microsoft Game Studios pár hangmérnöke is így tett, mikor rájöttek, szükségük lesz pár élethű hangra vadi új játékaikhoz, a Forza-hoz és a Project Gotham Racinghez. Tom Burt, egy elektromos Roadster #203-as tulajdonosa pedig nagylelkűen kisegítette őket…
Lássuk, hogy lett felszerelve az autó: „A csapat a helyi motorsport parkot használta, mely korábban repülőtér volt. Korán találkoztunk (7:30-kor) , így felszerelhették mikrofonokkal a kocsit. Két órával később, több nagy mikrofon éktelenkedett a Tesla Roadsteren, egy az oldalán, egy a hátulján és egy a csomagtartóban, aztán kettő elől, közel az első kerekekhez, egy az utastér belsejében. A hangmérnök ült mellettem, én pedig vezettem.”
Ezt követően különböző sebességek mellett rögzítettek hangokat, több különböző talajon. Aztán eljött az ideje a keményebb vezetésnek, akkor aztán jött a gumicsikorgatás! Nagy köröket tettünk meg, ráadásul elég gyorsan, így a kerekek 30 másodpercig egyfolytában üvöltöttek.” – így Burt.
És most jöjjön a legizgalmasabb rész! Csemege…
Két hangklippel szolgálunk.
Itt pedig 119 mérföld / órás sebességgel száguld a Tesla. Motorzaj? No, thanks.