A Hell Energy 95 százalékra növelte az aludobozos termékek arányát

Az energiaitalokat gyártó Hell Energy Magyarország az elmúlt öt évben mintegy 95 százalékra növelte az aludobozos termékek arányát a portfóliójában, saját aludobozgyára megépítésével a cég elkötelezte magát a teljesen újrahasznosítható alumíniumcsomagolás mellett – közölte a vállalat az MTI-vel kedden.

A cég tervei szerint öt éven belül 99 százalék lesz az aludobozos csomagolás aránya – mondta el Pantl Péter, a cég kommunikációs és marketingigazgatója a közlemény szerint. Az aludobozok végtelenszer és teljes mértékben újrahasznosíthatók. Ráadásul átlagosan 60 nappal azután, hogy a fogyasztó a szemetesbe dobta, új termék készülhet az alumíniumhulladékból. A szikszói székhelyű vállalkozás 2017-ben adta át a 42 ezer négyzetméteres dobozgyárát, amely évi 1,2 milliárd darabos kapacitással, világszínvonalon képes gyártani 250 milliliteres alumínium italdobozokat és doboztetőket. A Hell világszerte több mint 50 országban elérhető, és piacvezető energiaital márka többek között Romániában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban és Bulgáriában is. A cég tavaly 47,7 milliárd forint árbevételt ért el, 273 dolgozót foglalkoztat.

Ajánlott tartalom

AM: nemzetstratégiai kérdés a hazai vetőmagágazat

Nemzetstratégiai kérdés a hazai vetőmagágazat. A hazai agrártermelés hosszú távú fenntarthatóságához alapjaiban járulnak hozzá a hazai, kiváló minőségű vetőmagok és szaporítóanyagok - mondta Farkas Sándor, az Agrárminisztérium (AM) parlamenti államtitkára csütörtökön Szarvason, az I. Országos Vetőmag-gazdálkodási Konferencia megnyitóján a tárca közleménye szerint.