Nem mindenkit hat meg a környezetvédelem, a fenntarthatóság, vagy Földünk fogyóban lévő természeti készletei, ezért a környezettudatos autók gyártói kezdenek átállni a zsigeri érvekre.
A Toyota Prius megjelenésekor olyan volt, mint E.T., az űrlény: kissé esetlenül mozgott világunkban, viszont csodálatos dolgokra volt képes, és egyetlen jóérzésű ember sem tudott ellenállni bájának. Nem véletlen, hogy a hollywoodi sztárok egy emberként ültek hibrid autóba, ami tagadhatatlan értékei és forradalmi, korszakalkotó technikája mellett kötelező divatkiegészítőnek sem volt utolsó – mint egyfajta gépesített yorkshire terrier, csak éppen szimpatikusabb és halkabb. Csakhogy azóta eltelt közel tizenöt év, és felnőtt a hibrid járművek egy új generációja. Ma már a hibrid nem űrtechnológia, hanem a mindennapok része – akár luxuskivitelben is. Hogy ne menjünk messzire, a Toyota társmárkája, a Lexus az elmúlt évek során a műfaj vezéralakjává nőtte ki magát, jelenlegi kínálatában csupán egyetlen „hibridmentes” típus szerepel.
A hibrid tehát túllépett a technomániás státuszon, és kezd elfogadott járműtípussá válni. Márpedig ha a vásárlók hétköznapi autóként tekintenek rá, a gyártók sem tehetnek másképp, vagyis ugyanúgy kell kezelniük, mint a világ bármely egyéb modelljét. Ez pedig nyilvánvalóan egyetlen dolgot jelent: nőket, mégpedig ismert, meseszép nőket. Vonzó celebek kezdik kiszorítani a hirdetésekből a boldog családokat, az elegánsan öregedő férfiakat, a susogó mezőket és csörgedező patakokat, ami egyértelműen új korszakot jelez a hibridek társadalmi elfogadottságában.
A Lexus CT200h reklámarca például nem más, mint Kylie Minogue. Az ausztrál származású énekesnő, színésznő, modell és dizájner nem először adja nevét és apró, de csodás termetét autóhoz, de nem is ő az egyetlen szépség, akit minden idők legkisebb Lexusa mellett lefotóztak. Talán csak véletlen egybeesés, hogy szintén Ausztráliában, a Melbourne-i F1 nagydíj kapcsán rendeztek celebfutamot a CT200h részvételével – ez volt egyébként minden idők első hibrid versenye.
Bár az ausztrál hírességek globális jelentősége nem feltétlenül nagyobb, mint mondjuk a magyar médiasztároké, kétségtelen tény, hogy az utazási és játékműsorokat vezető Kelly Landry esetleges újságírói tehetségétől függetlenül is észbontóan néz ki a versenyre felkészített kompakt Lexus mellett. Igaz ugyan, hogy ez a látvány nem mérhető a klímaegyensúly fenntartásának fontosságához, mégis potenciális vásárlók új csoportját csábíthatja át a márkához.