A Honda a közösségi médiában száguld

Dollármilliók elköltése helyett a Honda úgy döntött, inkább emberek millióit szólítja meg a közösségi médiában.

Új 2011-es modellje, a CR–Z sporthibrid bevezetéséhez egy új játékot és egy Facebook-applikációt is felhasznál.
A film

A Honda Motor az idén nyáron indította európai reklámkampányát 29 piacon a CR–Z sporthibrid bevezetésére. Wieden + Kennedy London által készített 60 másodperces RGB-spot hirtelen színváltásaival és idegennek ható, furcsa RGB színvilágával határozottan több, mint a Honda korábbi mainstreem reklámfilmjei, vagy akár a Live Every Litre gerilla-spot a börleszk-szerű sztriptíz-jelentével Párizs utcáin. A videót az alkotók a film színkódjára, az RGB (Red-Green-Blue – vörös, zöld, kék) hármasára építik: a mágikus sám azonban itt a három különböző hajtási módot – Sport, Normal, ECON – jeleníti meg, a vezető szemszögéből.

A teljes cikk itt olvasható.

Ajánlott tartalom

Furcsa elképzeléseik vannak a környezettudatosságról a japán autómárkáknak

A Toyota vezetésével öt japán autó- és motorgyártó fogadta meg: kutatásokba kezd azért, hogy a belsőégésű motorok használata környezettudatosabb lehessen, így megtarthatók maradjanak a nettó nulla kibocsátású jövőben is.