A Hyundai koreai központja néhány információt csöpögtetett az új autó kinézetéről, illetve annak technikai részleteiről.
A Hyundai i-Flow modell olyan autókkal szeretne szembe menni, mint Európában a Ford Mondeo. A motorháztető alatt, az i-Flow az első olyan Hyundai változat, amely egy dízelmotoros hybrid. A dízel rendelkezik egy kétfokozatú turbótöltővel, amely a Hyundai Kék-meghajtású rendszerével párosul, amely egy új hatfokozatú kettős tengelykapcsolós sebességváltót használ.
Mint a közelgő Sonata hybrid, az i-Flow egy lítium-polimeres akkumulátort használ. Átlagfogyasztásnak három litert adtak meg a koreaiak, a szén-dioxid-kibocsátás kilométerenként 85 gramm.Egy időben az új i-Flow leleplezésével, az i30 legújabb változatával is megismerkedhetünk majd Genfben. Illetve az alacsony káros anyag-kibocsátású “kék” szériákkal: i10, i20, i30 és az ix 35-el. Ezek a modellek automatikus start-stop funkciókkal rendelkeznek, illetve alacsony ellenállású gördülő gumiabroncsokkal is fel lesznek szerelve. Mind a négy változat 100 gr/km alatti C02 értékelést kapott, míg az ix35 135 gr/km. Végül, itt a Hyundai üzemanyagcellás verziója, amely az ix35/Tucson névre hallgat.