A Kreatív főszerkesztőjével, Szigeti Péterrel beszélgettünk a Zöld Marketing konferencia megszületéséről és elárulta, hogy autó helyett a biciklvel közlekedik.

A Kreatív főszerkesztőjével beszélgettünk

A Kreatív főszerkesztőjével, Szigeti Péterrel beszélgettünk a Zöld Marketing konferencia megszületéséről és elárulta, hogy autó helyett a biciklvel közlekedik.

További videónk itt láthatóak

Tovább a Kreatív Magazin weboldalára


[media id=28 width=600 height=420]

Ajánlott tartalom

Építőipar: nem a számlán szereplő összeg, hanem az elfogyasztott energia csökkentése a cél

A zéró-karbon kibocsátás felé vezető úton a piaci szereplők egyik fontos feladatává vált az olyan műszaki megoldások keresésére, amelyek részben saját energiamérlegüket pozitívan befolyásolják, részben az általuk előállított pl. építőipari termékekkel az „ingatlanokba beépülő energia” is csökkenthető.