A Kreatív főszerkesztőjével, Szigeti Péterrel beszélgettünk a Zöld Marketing konferencia megszületéséről és elárulta, hogy autó helyett a biciklvel közlekedik.

A Kreatív főszerkesztőjével beszélgettünk

A Kreatív főszerkesztőjével, Szigeti Péterrel beszélgettünk a Zöld Marketing konferencia megszületéséről és elárulta, hogy autó helyett a biciklvel közlekedik.

További videónk itt láthatóak

Tovább a Kreatív Magazin weboldalára


[media id=28 width=600 height=420]

Ajánlott tartalom

Távfűtés olcsóbban? Akár 200 ezer háztartás fizethet a valós fogyasztás alapján

Az ötmilliárd forintos keretösszegű kiírás a távhőfelhasználás mérhetővé és szabályozhatóvá tételében segíti a társasházakat és lakásszövetkezeteket, a 100 százalékos támogatás jóvoltából összesen akár 200 ezer háztartás fizethet majd a tényleges fogyasztása alapján, kevesebbet a távfűtésért - közölte az Energiaügyi Minisztérium (EM) hétfőn.