A környezetbarát elektronikai óriás, a Panasonic, kiváló televíziókat nyújt ügyfeleinek, ugyanakkor lehetővé teszi számukra, hogy azok kevesebb energiát fogyasszanak a Panasonic Neo PDP és Eco PDP technológiának köszönhetően.

A Panasonic vezet a környezetbarát televíziók piacán

A környezetbarát elektronikai óriás, a Panasonic, kiváló televíziókat nyújt ügyfeleinek, ugyanakkor lehetővé teszi számukra, hogy azok kevesebb energiát fogyasszanak a Panasonic Neo PDP és Eco PDP technológiának köszönhetően.

Abby Thomas, a Panasonic közel-keleti képviseletének fogyasztói elektronikai részlegének senior menedzsere elmondta: „A Panasonic elkötelezett a folyamatos innováció és a környezetvédelem mellett, amely biztosítja termékeink alacsony ökológiai lábnyomát. A Panasonic olyan plazma termékeket kíván kifejleszteni, melyek nem csak kevesebb energiát fogyasztanak, de élettartamuk is hosszabb, okos energiatakarékos funkciókkal rendelkeznek, de nem tartalmaznak ólmot vagy higanyt azért, hogy csökkenthessük a környezetre gyakorolt negatív globális hatást.”

A mindössze egy hüvelyk vastag Panasonic Neo PDP képernyők 50 %-kal kevesebb energiát fogyasztanak, mint normál társaik, és kontraszt aránya is sokkal jobb. Az új plazma képernyő technológiának nagyobb sejtjei vannak, így képes több fényt kibocsátani, 50 %-kal fényesebbé téve a képernyőt, mint korábban, miközben a fogyasztó ugyanazt a mennyiségű energiát használja fel. A Panasonic Neo PDP-t emellett telepíteni is könnyű.

A Panasonic tovább erősíti öko-elkötelezettségét, az Eco PDP VIERA Plazma Sorozat piacra dobásával. Ez a TV sorozat környezetbarát-orientált tervezéssel büszkélkedhet, biztosítva az alacsonyabb energiafogyasztást – és végső soron kisebb hatást gyakorol a környezetre.

Ajánlott tartalom

Új energiacímkékkel fog találkozni márciustól a boltokban

Március elsejétől az új energiahatékonysági címkék a boltokban is megkönnyítik a legkelendőbb háztartási nagygépek, fényforrások és elektronikus kijelzők összehasonlítását, a fogyasztóvédelmi hatóság már tavasszal ellenőrzi a címkék megfelelőségét a hagyományos és az online kereskedelemben - hívta fel a figyelmet az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) kedden.