A Peugeot 3008 HYbrid4 kapja a Kutatás és Innováció 2011 Díjat, amelyet a MAAF 2011 Környezetbarát Autó Díj keretében osztanak ki.

A Peugeot 3008 HYbrid4 kapja a Kutatás és Innováció 2011 Díjat

A Peugeot 3008 HYbrid4 kapja a Kutatás és Innováció 2011 Díjat, amelyet a MAAF 2011 Környezetbarát Autó Díj keretében osztanak ki.

Az idén hetedik alkalommal megrendezett szavazáson az újságírókból álló zsűri a Peugeot-t jutalmazza, amely a világ első dízel-hibrid autójának közeljövőben történő piacra dobásával válaszol a környezetvédelem kihívásaira. A HYbrid4 technikával készült Peugeot 3008 az első dízel-hibrid gépkocsi a világon, amely kereskedelmi forgalomba kerül. Ez az autó teljesíti a márka környezetvédelmi elvárásait, e mellett érzelmekkel teli vezetési élményt garantál. Neve, a HYbrid4, a hajtóműre utal, amelyben dízelmotor (2.0 literes HDi FAP 120 kW / 163 LE) működik együtt villanymotorral (27 kW / 37 LE). Mivel a dízel kevesebbet fogyaszt a benzinmotornál, eszményi alap a hibridhajtáshoz.

 
A dízel-hibrid technika nem csak kitűnő tulajdonságaival, hanem takarékosságával is kitűnik. A 3008 Hybrid4 fogyasztása ugyanis 100 km-ként 3,8 litertől, CO2-kibocsátása pedig km-ként 99 grammtól indul. Ezek az értékek 35 százalékos áttörést jelentenek az ugyanolyan méretű, hasonló felszerelésekkel és megoldásokkal ellátott autókhoz képest. Az újságírókból álló zsűri a Peugeot 3008 HYbrid4 modellnek ítélte a Kutatás és Innováció Díjat, amelynek célja, hogy széles körben megismertesse a környezettudatosabb jövő megteremtésében kulcsszerepet játszó, újító szellemű megoldásokat.
A teljes cikk itt olvasható.

Ajánlott tartalom

Kína korlátozza az „önvezető” kifejezés használatát az autóreklámokban

Kína megtiltja az autógyártóknak, hogy az "okos vezetés" vagy "önvezető" kifejezéseket használják járműveik fejlett vezetéstámogató rendszereinek (ADAS) hirdetésekor.