A Toyota minden eddiginél több hidrogénes autót ad el

A Toyota összesen 222 Mirai 2 üzemanyagcellás (FCEV) autót adott el 2021 márciusától júliusig.

A Toyota Mirai második generációja 2021 márciusa óta kapható Németországban. Az elmúlt félévben ebből 222 darabot adtak el, jelentette be a gyártó, hangsúlyozva, hogy soha ennyi hidrogénüzemű járművet nem helyeztek forgalomba ilyen rövid idő alatt a német utakon. Németországban összesen 525 Toyota üzemanyagcellás jármű szeli az utakat. A hidrogénüzemű elektromos járművet a kereskedelmi ügyfelek nettó 399 eurótól bérelhetik a Toyotától, 48 hónapos futamidővel és 10 000 kilométeres éves futásteljesítménnyel. Maga a jármű 7500 eurós környezetvédelmi bónuszra jogosult. A Mirai 2 hajtása 134 kW, 20 kW -tal nagyobb teljesítményű, mint az első Mirai, viszont ettől még nem lett gyorsabb: A korábbiakhoz hasonlóan a végsebesség 174 km / h -ra korlátozódik. A gyorsulás 0 -ról 100 km / h -ra azért javult, 9,2 másodpercre. Az elődjéhez hasonló kettő helyett az új Mirai három, 144 literes és 5,6 kg űrtartalmú tartállyal rendelkezik. Egy nagyobb tartály található a középkonzol alatt, két kisebb a hátsó ülés és a csomagtartó alatt. A hátsókerék-meghajtás és az akkumulátor, egy 84 cellás lítium-ion akkumulátor, szintén ezen a területen van felszerelve. Az új Mirai 650 km -t tud megtenni egy tank -terheléssel.

A Golem.de tesztben a jármű kissé nyugodtabbnak tűnt, mint sok más elektromos autó. Többek között bírálták, hogy hátul kevés a hely és a csomagtartó is elég kicsi. Az alapváltozat alig 64.000 euróba kerül. Az executive verzió alig 67.000 euróért kapható. Hátsó kamerával és tolatássegítővel van felszerelve. A prémium modell fejlett Head-Up kijelzővel és panorámatetővel 74 000 eurótól kapható.

 

Kép: toyota.com

Ajánlott tartalom

Ilyenek lennének a parkjaink, ha látássérültek terveznék őket

A városi tereket, parkokat és egyéb zöldterületeket akarva vagy akaratlanul, de minden városi ember használja.