Ha gondolkozott már azon, hogy van elektromos repülő, elektromos autó, és még mindenféle elektromos jármű, de miért nincs elektromos helikopter, akkor itt válasz.
Ezek a gépek nagyon sok energiát igényelnek a felszálláshoz, és a leszálláshoz egyaránt. Amikor a Soultion F megbízta Pascal Chretient, hogy építsen egy elektromos helikoptert, tudta, hogy az energiaigényesebb funkciókat, mint a farok rotort, vagy a propellereket, ultrakönnyű alternatívákkal kell helyettesítenie, hogy csökkentse az energiafelhasználást és a gép súlyát. Mondanunk sem kell, sikerrel járt. A gép megdöntötte Sikorsky rekordját, ugyanis 2 perc 10 másodpercig lebegett. A farok rotor helyett, Chretien gépe két ellentétesen forgó propellerrel van felszerelve a tetején. Ez egy olyan rendszer, ami csak egy könnyű farok részt igényel, hogy egyensúlyban maradjon. Természetesen a kockázat nagy volt a repülésnél. Chretien külön edzette magát a repülésre, és szerencsére semmilyen komplikáció nem lépett fel a tesztelések során. Ha valami rosszul sült volna el, a francia pilóta elmondása szerint, “kebab formában” landolt volna.