A WWF “ijesztő” reklámjai

A World Wildlife Foundation (WWF) mindig is híres volt a reklámjairól (melyek sokszor elég furcsák és szürreálisak, mint a Fish Head plakát).

A cápák lehetnek ijesztőek, ha mellettünk úszkálnak a tengerben, amúgy viszont csodálatos élőlények. Nyílván a reklám sem arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy milyen ijesztő a cápa, hanem, hogy milyen ijesztő lenne egy cápák nélküli jövő. Ugyanez a helyzet a keselyűt ábrázoló plakáttal. A top ragadozók fontos szerepet töltenek be az ökoszisztémában. Az lehet, hogy nem a legcukibb állatok közé tartoznak, de ettől függetlenül ugyanúgy védenünk kell őket is, mint a többi állatot.

wwf

wwf

Ajánlott tartalom

A magyarok széles rétege passzív klímatudatos egy kutatás szerint

A magyarok jobban elismerik a klímaváltozást és annak hatásait, mint az európai átlag, ugyanakkor kevésbé aggódnak miatta; a termékek és szolgáltatások, így a biztosítások választásakor 41 százalék vásárol a fenntarthatóságra figyelve – derül ki a Századvég kutatásából, amit a Magyar Biztosítók Szövetségének (Mabisz) szerdai konferenciáján mutattak be.