Az elektromos járművek (EV) gyártóinak és akkumulátor szolgáltató partnereiknek kapcsolata meglehetősen csavaros és fordulatos.

Az elektromos autó gyártók és az akkumulátor szállítók szappanoperája

Az elektromos járművek (EV) gyártóinak és akkumulátor szolgáltató partnereiknek kapcsolata meglehetősen csavaros és fordulatos.

Az akkumulátorok jelentős szerepet vállalnak az elektromos járművek működésében. Tehát nem meglepő, hogy az elektromos járművek gyártói és az akkumulátorok szállítói között köttetett házasság egy szappanoperához hasonlít.
Korábban az EnerDel és a Fisker Automotive közös munkát terveztek a Fisker Karma megalkotásáért.

Ehelyett a Karma az A123 akkumulátorát kapja meg (aki viszont a korábbi vesztes udvarlója volt a GM és a Chevy Volt ügyében). Az EnerDel így hát partneri megállapodást kötött a TH!NK-kel, így hamarosan megszülethet a Th!nk City EV is.

Láttuk, ahogyan a TH!NK tavaly megmenekült a csődtől. És a Th!nk City EV egyike volt azoknak a legnépszerűbb járműveknek a januári Detroiti Autószalonon (a Fisker azonban kihagyta az idie show-t).  Úgy tűnik, a TH!NK most jól halad előre. A Th!nk City EV gyártása várhatóan 2011-ben kezdődik az Indiana-állambeli Elkhart County-ban. Az EnerDel anyavállalata szintén érdekelt a TH!NK-ben.

Ajánlott tartalom

A hibrid autók eladása továbbra is emelkedést mutat

Csökkent a forgalomba helyezett új autók száma márciusban az egy évvel korábbihoz képest az Európai Unióban az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA honlapjára csütörtökön fölkerült adatok szerint.