Március 24-én bemutatkozott a 19.800$-os Honda Insight. A Honda úttörőként a lakossági piacot célozta meg, és ezzel az árral elérhető közelségbe került a modell.

Az első hibrid 20.000 $ alatt

Március 24-én bemutatkozott a 19.800$-os Honda Insight. A Honda úttörőként a lakossági piacot célozta meg, és ezzel az árral elérhető közelségbe került a modell.

Összehasonlításképp: a Ford Fusion hibridek 27.000$-tól indulnak, míg a Prius legegyszerűbb konstrukciója 22.000$-tól. Ez a bejelentés remélhetőleg megszűnteti az eddigi két legnagyobb akadályát a lakossági értékesítésnek. Az egyik a megfizethetetlen ár, a másik az az elképzelés, hogy a hibridek a tehetős, liberális elit autói.

Természetesen még egy 20.000$-os modell sem mondható olcsónak, de amikor a vásárló bemegy egy szalonba, már elgondolkodhat egy hibriden is. Ráadásul pár hónap leforgása alatt már a használt autópiacon is feltűnhetnek 12-15.000$-os áron.

Az sem elhanyagolható, hogy a Honda márkanév, ha nem is a legfeltűnőbb, de a megbízható és tartós autókat juttatja eszünkbe. Remélhetőleg a nemsokára megjelenő hirdetési kampánynak sikerül meglovagolnia ezt.

Ajánlott tartalom

Kína korlátozza az „önvezető” kifejezés használatát az autóreklámokban

Kína megtiltja az autógyártóknak, hogy az "okos vezetés" vagy "önvezető" kifejezéseket használják járműveik fejlett vezetéstámogató rendszereinek (ADAS) hirdetésekor.