Egy portugál szálloda, egy francia papíripari cég és egy hollandiai székhelyű, nemzetközi kozmetikai vállalat nyerte idén az Európai Unió ökocímke-népszerűsítési díját.

Az uniós ökocímke népszerűsítését díjazta az EU

Egy portugál szálloda, egy francia papíripari cég és egy hollandiai székhelyű, nemzetközi kozmetikai vállalat nyerte idén az Európai Unió ökocímke-népszerűsítési díját.

A díjjal azokat jutalmazzák, akik kiemelkedően sokat tettek azért, hogy mindenki megismerje az Európai Unió környezetbarát termékeket és szolgáltatásokat jelölő, úgynevezett ökocímkéjét. A címke egyre népszerűbb: az Unión innen és túl már csaknem 25 000 terméket és idegenforgalmi szolgáltatást fémjelez. Ökocímkét csak olyan termék kaphat, amely egy független testület tanúsítványa alapján szigorú környezetvédelmi és teljesítménybeli kritériumoknak felel meg.
Idén a díjra összesen 13 vállalkozást jelöltek 11 EU-országból. A madeirai Jardim Atlantico szálloda, a párizsi székhelyű Arjowiggins Graphic és a hollandiai székhelyű Sara Lee Corporation a címkével kapcsolatos reklámkampányáért nyerte el a kitüntetést.

Ajánlott tartalom

Az aszály elleni küzdelem kulcsa a vízmegtartás

A vízmegtartás lehet az aszály elleni védekezés kulcsa, a hosszú távú megoldások érdekében éveken át tartó beruházásokra is szükség lehet.