Elektromos Renault-n utazik a svájci fagyi

Nincs egyetlen üdvözítő módszer, ami megoldást kínálna a városi áruszállítás legnagyobb kihívásaira.

Ahogy Heinz-Jürgen Löw az elektromos Midlum bemutatásakor fogalmazott: “Küld a megfelelő járművet, megfelelő meghajtással, a megfelelő helyre, megfelelő időben!”. Ezen kihívás megoldása magában foglalja a szállítási rendszerek optimális szervezését éppúgy, mint a járművek műszaki fejlesztését és a kapcsolódó szolgáltatások javítását. A Nestlé Switzerland és a Renault Trucks közös erőfeszítése lehetővé teszi, hogy megvizsgálják és hitelesítsék az akkumulátorok legújabb generációját, optimalizálják az érintett alkatrészeket és megtalálják a legkedvezőbb kompromisszumokat, mielőtt egy ilyen jármű fejlesztése a megvalósítás egy újabb szakaszába léphetne. Eugenio Simoni, a Nestlé Switzerland ügyvezető igazgatója kihangsúlyozta, hogy a két jármű “csendes és károsanyag-mentes” üzeme “egy új mérföldkő az ellátási láncban”.

 

Ez lehetővé teszi, hogy a Frisco logisztikai csapata még inkább megközelíthesse 2012-es CO2 csökkentési tervét, amit eddig leginkább a szállítások ütemezésére és a sofőrök gazdaságos vezetési stílusára alapozott. Ezután azonban a zöld áramot is be kell vonni az egyenletbe, amit a Romande Energy energiaszolgáltatóval kötött megállapodás is elősegít, melynek értelmében év végéig a Nestlé több ezer négyzetméter felületen telepít napelemeket számos, Vevey-ben és Tour-de-Peliz-ben található adminisztrációs épületre, ami elegendő energiát biztosít harminc elektromos jármű egész évi közlekedésére. A megtermelt villamos energia bekerül a Romande Energy hálózatába, amivel hozzájárul a megújuló energiaforrások hatékonyabb használatához a régióban. A Frisco csapatának rendelkezésére bocsátott két jármű képes lesz három tonna jégkrém és mélyhűtött áru szállítására, amivel 30-50 értékesítési helyet szolgálhat ki minden nap a telephely 60-100 km-es körzetében. Az első elektromos Renault Midlum már ebben a hónapban megkezdi munkáját Zürichben, míg a második szeptemberben csatlakozik a csapathoz Lausanne területén.

A teljes cikk itt olvasható.

Ajánlott tartalom

A napenergiával működő autók rejtélyes világa feltárul

2030-ra 60 százalékkal csökkenhetnek a napelemes autók költségei.