Eljön a zöld koncertek ideje is

A UPS széndioxid mentes logisztikai szolgáltatást nyújt turnézó művészek számára, különleges fenntarthatóság-központú együttműködés keretében.

A UPS (NYSE:UPS) és a Live Nation Entertainment (NYSE:LYV) – melynek a piacvezető globális jegyárusító Ticketmaster is tagja – ma jelentette be úttörő, több évre szóló szponzori szövetségét. Céljuk olyan művészek segítése, akik vállalják a koncertturnéjaik okozta környezeti károk csökkentését. A UPS mostantól a Live Nation Entertainment kizárólagos csomag, szállítmányozási és logisztikai támogatója és fontos szereplője a Live Nation Entertainment turnéknak, eseményeknek. A UPS a Live Nation Entertainment „Hivatalos Fenntarthatósági Partnerként”  együttműködik a hulladék mennyiségének csökkentésében, hatékonyabb termékek és szolgáltatások igénybevételében a Live Nation Entertainment turnéi során.

 
A szövetség részeként a UPS külön a zenei ipar számára készített új innovatív fenntarthatósági programot is indít, segítve az öko-tudatos zenei művészeket a koncertturnéjaik szállítása során kibocsátott szén-dioxid csökkentésére. A UPS pontos mérésekkel szolgál a résztvevő művészek számára meglévő szállítási szén-dioxid kibocsátásukról, egyéni terveket dolgoz ki, amelyekkel hatékonyan kihasználhatják a UPS integrált multimodális hálózatát a kibocsátások csökkentésére, hitelesített szén-dioxid-kompenzáció útján enyhítve a maradék CO2-kibocsátást.  Az elmúlt évtized során a UPS a kis csomagszállítás volumenét meghaladva tovább bővítette kapacitásait, lehetőséget biztosítva a legösszetettebb logisztikai kihívások megoldására, a legszélesebb körű csomag-, áru- és ellátási lánc menedzsment szolgáltatások révén az iparágban. A UPS azok számára is kínál megoldásokat, akik közvetlenül nem érintkeznek a vállalattal, mint például a készletgazdálkodás, termék-javítás és visszaszállítás, rendelési teljesítés, a nemzetközi kereskedelmi tanácsadás, akár online nyomtatási vagy egyéb lakossági szolgáltatások esetén.

2-2-2

“A koncert turnék logisztikája nem tér el a UPS más, nagy volumenű projektjeinek kezelésétől, amelyek hasonlóképpen hibátlan végrehajtást igényelnek, mint az egészségügyi és a high-tech iparágak, vagy a 2012-es londoni olimpiai és paralimpiai játékok,” mondta Ron Rogowski, a UPS szponzorálásért és rendezvényekért felelős alelnöke. “Egyre több ügyfelünk függ a UPS-től, amely segít nekik hatékonyabb és fenntartható utakat találni a teljes ellátási láncra. Nagyon örülünk, hogy most az élőzenei iparban is megmutathatjuk hozzáértésünket és szaktudásunkat, segítve a zenés turnék környezettudatos lebonyolítását, gyorsaságot, hatékonyságot és megbízhatóságot nyújtva a művészeknek.”

 
“Ez egy ideális B2B partnerség, mellyel a UPS a vezető szórakoztató eszközök és művészek világába lépve gazdagíthatja üzleti tevékenységét, és felhívhatja a figyelmet környezetkímélő logisztikai menedzsmentjének úttörő kezdeményezésére.” mondta Russel Wallach, a Live Nation Network elnöke. “Együttműködésünkkel mérhető eredményekre törekszünk, szövetségünket egyre inkább láthatóvá téve és megmutatva, hogyan épült be a UPS az üzleti folyamat minden egyes részébe a jegykiadástól, a koncertturnékon át a közösségi médiáig és a helyszínek hálózatáig.”

 

“Folyamatosan keressük az innovatív lehetőségeket az ügyfelekkel való kapcsolatépítésre és hatékony logisztikai képességeink ismertségének növelésére,” tette hozzá Rogowski. “A Live Nation Entertainment páratlan lehetőséget biztosít számunkra, hogy bemutassuk erőteljes portfoliónkat, amely megoldásokat kínál a világ legkiválóbb művészei számára, és megismerteti márkánkat az emberek millióival.”

Ajánlott tartalom

Magyar cég fejlesztette ki a napelemes járdát

Ha valaki napelemeket emleget, valószínűleg mindenkinek a házakra szerelhető lakossági megoldások, esetleg a nagy szolárparkok jutnak eszünkbe. Pedig egy magyar vállalkozásnak már 2015-ben kipattant a fejéből, hogy lehetne ezt másképp is csinálni.