Ezerrel többen választották a kerékpárt a munkába járáshoz

Tájékoztatásuk szerint az idei tavaszi kampány 9000 csatlakozója 2 millió kilométert tekert. A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Magyar Kerékpárosklub közös szervezésében 13. alkalommal megrendezett kampány a kerékpározást népszerűsíti az egészségmegőrzés és a városok élhetőbbé tétele érdekében. A regisztrált résztvevők a tavaszi kampány 5 hete alatt 63 millió forint benzinköltséget spóroltak meg és 300 tonna szén-dioxid kibocsátástól óvták meg a környezetet. A játékban ezúttal 2200 cég vagy intézmény vett részt, közülük kétszázan újonnan csatlakoztak – tájékoztatott az NFM.

Ajánlott tartalom

Az Egyesült Királyságban 12. hónapja csökkent zsinórban a járműgyártás

Az éves szintű visszaesés 11,6 százalék volt a brit autógyártók és autókereskedők szövetségének (SMMT) honlapjára fölkerült adatok szerint.