Folytatják a zöld mozgalmat

Világszerte családok arra törekszenek, hogy a megélhetéshez jussanak szemben a bizonytalan gazdasági jövővel.

A környezetünk romlásának sebessége nem hogy lassulna, növeli a sebességet. Egy olyan pillanatban, amikor szükségünk van minden lehetséges lehetőségre, a klímaváltozás életeket és megélhetéseket veszélyeztet, kiszolgáltatott emberek sorait állítja elő itthon és szerte a világon.
A kihívás a Civil Rights Movement (Polgári Jogok Mozgalom) befejezetlen ügye.
Ha megoldásokat és erőt keresünk, akkor tanácsos Dr. King-hez és az általa képviselt mozgalomhoz fordulni.

Dr. King arca volt annak a mozgalomnak, mely több tízezer ember nevében szólalt fel, akik napról napra a megélhetésért küzdöttek. Munkájuk nem volt fényes, csillogó, nem szerepeltek az esti hírekben. De ezek a hétköznapi emberek, és hétköznapi csatáik megváltoztatták az amerikai nemzetet.
Kicsivel több, mint egy éves az a Young Jeezy dal, a My President Is Black (Az én elnököm fekete), melyet a fekete rapper az amerikai elnökválasztás kampányának idején Obama elnök éltetésére írt.

A másik videón nem Young Jeezy, hanem Markese Bryant szerepel. Markese kelet-Oaklandben született és nőtt fel. A hat éves korában elveszítette az édesanyját, az utcára került, az apja pedig börtönbe. Nem kellett volna sok ahhoz, hogy Markese-t is elkapja a kábítószeripar, de akkor beiratkozott a Community College-be, ahol megihlették a polgárjogi mozgalmak. Megtanulta, hogy szerepet is játszhat egy közösségben.

Markese az inspirációja cselekvéssé változott. Megtanulta, hogy a tiszta energia-alapú közösségek szomjazzák a lehetőségeket. Olvasott napenergiáról, a városi kertészkedésről, és energiahatékonyságról.
Markese campust és közösséget szervez, melyet Green For All College Ambassador-nak nevez, a zöld gazdaság lehetőségeiről beszél és rappel.

Ajánlott tartalom

A GVH figyelmeztette a repohár-forgalmazó Cup Revolutiont

Figyelmeztette és megfelelésre kötelezte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az egyik legnagyobb hazai repohár-forgalmazó vállalkozást, a Cup Revolution Kft.-t, mert a cég megtévesztő módon kommunikált a poharak, illetve a visszaváltási rendszer környezetre gyakorolt hatásairól a fogyasztók számára - közölte a Gazdasági Versenyhivatal Közszolgálati Kommunikációs Iroda szerdán közleményben az MTI-vel.