Három liternél is kevesebbet eszik az új Honda Jazz

Nagyobb lesz a csomagtartója, mint az egy számmal nagyobb Volkswagen Golfnak, de két generáció után nem ér meglepetésként a praktikum az új Honda Jazzben. Annál érdekesebb az új fazon és a jelképes fogyasztás, amit egy vadonatúj hibrid hajtással vagy egy titokzatos dízelmotorral produkál.

Miután néhány bennfentes mobiltelefonnal készített képeket szivárogtatott ki a Honda Jazz (vagy ahogy Japánban hívják, Fit) következő generációjáról, most a gyári képek is nyilvánosságra kerültek, sőt, a Motor Trend magazin újságírója már vezethette is a legelső prototípusokat. A gyári tervezőmérnökök elmondása szerint a kategória egyik etalonjának számító Volkswagen Polót vették alapul, különös tekintettel a minőségérzetre, az üléspozícióra (ami a Hondánál mélyebb lesz az eddiginél) és a menettulajdonságokra, ehhez álcázva Németország sebességlimit nélküli autópályáin folytattak nagy sebességű teszteket.

A Jazz régi erénye az utastér kategóriaelső helykínálata és variálhatósága, ebből természetesen a harmadik generációnál sem endetek, sőt: nagyjából változatlan alapterület mellett nagyobb tengelytávval bűvészkedtek össze néhány további centi lábteret. Nagyon tágasnak, alaphelyzetben 400 liter körüli térfogatúnak ígérkezik a csomagtartó, az eddiginél jobb anyagokból összeállított műszerfalon pedig az automata klíma érintőgombos panelje jelenti a legfőbb különlegességet.

A teljes cikk itt olvasható.

Ajánlott tartalom

Kína korlátozza az „önvezető” kifejezés használatát az autóreklámokban

Kína megtiltja az autógyártóknak, hogy az "okos vezetés" vagy "önvezető" kifejezéseket használják járműveik fejlett vezetéstámogató rendszereinek (ADAS) hirdetésekor.