2013 végén a Green Cross Switzerland környezetvédelmi szervezet és a Blacksmith Institute közzétette a világ tíz legszennyezettebb helyeinek listáját.
BővebbenBlog Layout
Reklámok is lehetnek a színes napelemen
Színes, átlátszó napelemeket fejlesztettek amerikai kutatók, így a jövőben akár mozaiküvegeket és dekorációkat is lehet majd áramtermelésre használni. A Michigan Egyetem szakemberei úgy vélik, hogy ezzel sokkal szebbé és vonzóbbá tehetik a napelemeket, amelyek ma egyelőre még csak feketében érhetők el.
BővebbenItt fognak először versenyezni az elektromos Forma-1-es autók
Fél év van még hátra a rajt pillanatáig az első tisztán elektromos autókkal zajló versenysorozatban, most közzé tették, hogyan fog kinézni az első verseny helyszíne.
BővebbenMűterem és vendégház, öko szemlélettel
Egy művészember számára korántsem mindegy hol, milyen helyszínen alkothat. Az otthonosság érzetére legalább akkor szüksége van, mint a művészi munkához szükségéges elkülönülésre.
BővebbenNapenergiával kombinált passzívház Londonban
Természetes alapanyagok, kézi kivitelezés, alapos, körültekintő munkálatok. Ez jellemzi azt a London külvárosában megépített lakóotthont, amely a Flint ház nevet kapta.
BővebbenStavanger zöld tetős szállodája
Különleges szálloda nyílik a közeljövőben Norvégiában. A helyszín: Stavanger. Az épületet a JDS Építész Iroda tervezte és az egyediségét a zöld tetős megoldás adja.
BővebbenOlasz luxus ház környezettudatosan
Minden építészeti megoldásában a környezettudatosság jellemzi azt az itáliai elegáns családi házat, amely Turin közelében, egy domboldalon tetején épült, csodálatos kilátást nyújtva az észak-nyugati vidékre.
BővebbenEgyre több cég készít fenntarthatósági jelentést
A MOL Zrt. nyerte a Deloitte Zöld Béka Díját.
BővebbenKeressük a legfelelősebben gondolkodó magyar települést!
A WWF Magyarország idén 3. alkalommal hirdeti meg a WWF Föld Órája Fővárosa versenyt. A www.foldoraja.hu weboldalon hivatalosan regisztráló önkormányzatok mérettetnek meg, hogy kiderüljön, hol lakik a legtöbb természetvédelem iránt elhivatott ember. A településeknek ezt követően nem kell mást tenniük, csupán regisztrációra buzdítaniuk lakóikat.
BővebbenAz Apple leszámol a “konfliktus ásványokkal”
Az iPhone korszak hajnalán, 2006-ban a “Green My Apple” kampányban Apple-mániákus rajongók százezrei helyeztek nyomást Steve Jobs-ra, hogy környezetkímélőbb módon gyártassa kedvenc Mac-jüket.
Bővebben