Elektromos hajtású autóbuszokat fog gyártani az első kínai járműipari beruházás az Egyesült Államokban.
Bővebben
Elektromos hajtású autóbuszokat fog gyártani az első kínai járműipari beruházás az Egyesült Államokban.
BővebbenA Toyota szerint 2015-ben kerülhetnek sorozatgyártásba az üzemanyagcellás autói, melyek árát jelenleg 50.000 és 100.000 dollár közötti árra teszi, ami 11, illetve 22 millió forint körül van (de lehet, hogy még több, attól függően, hogy éppen ki mit nyilatkozik idehaza).
BővebbenHazánk legfiatalabb energetikai innovátoraiból állt össze az az öt diákcsapat, akik Magyarországot képviselik az idei Shell Eco-marathon Europe versenyen...
BővebbenÉppen jókor, a nyári meleg beköszöntével kezdte meg működését Bécs legnagyobb hűtője, a schottenringi távhűtőmű. A Ringstraßén lévő szállodáknak, cégeknek és egyetemnek enyhülést hozó létesítmény teljesítménye 100 ezer hagyományos hűtőszekrényének felel meg.
BővebbenAz ERSTE Alapítvány és a WWF 11 ország diákjainak részvételével indít oktatási programot.
BővebbenA Pannergy Nyrt. várhatóan május 7-én adja át miskolci geotermikus projektjének első szakaszát, amely az avasi lakótelepet látja majd el geotermikus hővel.
BővebbenA tavaszi pollenszezon csúcsidőszakában vagyunk, országszerte egyszerre tíznél is több allergén van jelen a levegőben tüneteket okozó mennyiségben - közölte az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálat (ÁNTSZ) szerdán a Facebook-oldalán.
BővebbenNoha az elektromos autók kora még nincs a küszöbön, az egyre gyakrabban felbukkanó tanulmányok és szériává érő modellek bizony jelzik, hogy hamarosan már divatjamúlt lesz benzint csorgatni a tankba. Ezúttal a Ford és partnere, a Schaeffler mutatja be közös munkáját, az innovatív elektromos hajtással felvértezett Fiestát.
BővebbenAz Unió illetve a világ minden napenergia iparának gyorsan változó piaccal kellett megküzdenie az elmúlt években.
BővebbenA Stanford egyetem kutatói olyan szigetelő napelemet fejlesztettek ki, amely úgy hűti a lakást, mint egy légkondicionáló, akár tűző nap esetén is, villamos energia felhasználása nélkül.
Bővebben