Masonry Layout

A BP „megölte Spongyabobot”

A Mexikói-öbölbeli olajkatasztrófáért felelős BP igyekszik rendezni sorait, a szivárgás végleg megszűnhet, a vezérigazgató távozik, az olajtársaság híre azonban továbbra is rossz, a Facebook közösségi portál egyik oldalán még azzal is megvádolták, hogy megölte Spongyabobot, a rajzfilmhőst.

Bővebben

A géndiagnosztika forradalmasítja az állattenyésztést

Az eddig alkalmazott eljárásokat kiegészítő vagy felváltó modern géndiagnosztika nemzetközi szinten néhány éven belül radikálisan meg fogja változtatni az állattenyésztést - állítják szakértők.

Bővebben

Munkácson megnyílt Kárpátalja első kutyamenhelye

Munkácson megnyitották Kárpátalja első állatmenhelyét, ahol a városban és környékén befogott kóbor kutyákat helyezik el szakszerű felügyelet mellett.

Bővebben

Nem állatkínzás a csemegének szánt homárok tartása

Nem számít bűnténynek a fogyasztásra szánt homárok medencében, összekötözött ollókkal történő tartása - állapította meg a münsteri államügyészség Németországban.

Bővebben

Egy Clio áráért adna villanyautót a Renault

A Renault bejelentette: 2012-től 20 ezer eurós áron forgalmazza Zoé nevű elektromos modelljét. A francia autógyár célja, hogy népautóvá tegye a modellt.

Bővebben

MTA: jobb az új termék, mint a biodízel

A hagyományos biodízelnél nagyobb értékű bioüzemanyag állítható elő növényi olajokból annak az új, heterogén kataliktikus eljárásnak az alkalmazásával, amelynek kifejlesztésében az MTA Kémiai Kutatóközpont Nanokémiai és Katalízis Intézete is részt vesz – közölte lapunkkal Valyon József igazgató.

Bővebben

Napelemes felhőmúzeum épül Kínában

A MAD Architects a kínai Xiamen városába tervezett múzeuma kecses acélfelhőként lebeg a város felett.

Bővebben

Fatüzelés vagy földgáz?

Az ország 3,3 millió háztartásában földgázt használnak, 660 ezerben fával tüzelnek. Mérlegen a költségek, a kényelem és a környezet megóvása.

Bővebben

Az elektromosautók is szennyezik a környezetet

A villanymotorral hajtott gépkocsik környezetszennyezése kisebb ugyan, de nem nagyságrenddel a benzinnel vagy gázolajjal működő autókénál - derül ki egy terhelésindexből, amelyet a svájci Protoscar cég és a Daimler konszern dolgozott ki.

Bővebben