Idén is hazai fesztiválokon hívja fel a figyelmet az autizmusra az Út a Mosolyért Alapítvány

Szijjártó-Nagy Szilvia kiemelte, hogy az autizmussal élő emberek sok odafigyelést és törődést igényelnek, speciális élethelyzetüket a fiatalok azért érthetik meg könnyebben, mert ők a legnyitottabb korosztály.
Kampányuk lényege, hogy a MOL Nyrt. ötszáz forintot fizet minden feltöltött kép után az első Autista Krízisház és Oktatási Központ létrehozásához; a fényképeket az #együttazautistákért hashtaggel várják a közösségi oldalaikon. Az alapítványnak a központ létrehozásával az a célja, hogy hosszútávú megoldást tudjanak nyújtani az autizmussal élők számára. A fesztiválokon való részvétel és az autizmusra való figyelemfelhívás is a célkitűzés része. Szijjártó-Nagy Szilvia kiemelte azt is, hogy a tavaly decemberben indított 13616-os adományvonalukra várják a hívásokat. Egy hívás ötszáz forinttal támogatja az alapítvány célkitűzéseit. Elmondta azt is, hogy tavaly szintén négy nagy hazai fesztiválon voltak jelen kampányukkal, amely nagy sikert aratott.

Ajánlott tartalom

Mintegy ezer helyi polgár élete, s csaknem négyszáz lakóingatlan vált biztonságosabbá Pomázon

A projekt 2025 márciusára megvalósult vállalásai voltak: a város integrált vízgazdálkodásának, így a csapadékvíz-gazdálkodási rendszerének fejlesztése, környezetbiztonságának növelése és a környezeti állapotának javítása.