A fenntarthatóság üzenetét hordozó kommunikációs kampányt kezdett a Sony. A Futurescapes nevű program keretében két különböző jövőt képzeltek el.
Az egyikben 2025-re veszélyesen alacsony szinten lesznek a nem megújuló erőforrásaink, ezért ezeket szigorúan be kell osztani. A másik lehetőség az energia még széles körben elérhető, köszönhetően a tíz éven keresztül tartó gazdasági visszaesésnek. A Sony erre a koncepcióra alapozva kért meg ipari tervezőket Párizsban és Londonban, hogy ma még nem létező technológiákat képzeljenek el. Több innovatív ötlet is született, például egy félhold alakú, Wandular nevű mobil eszköz, mely nagyrészt fából készült, és soha nem kell lecserélni. A Hypervillage egy globálisan összekapcsolt falu ötlete, melyjel vidéken is képesek a városokban elérhető technológia használatára. A The Shift elnevezésű projekt pedig a vállalatvezetőket próbálja meggyőzni arról, hogy cégük energiahatékonyságának növelése hosszú távon nyereséges befektetés. A kampány fő célja a fenntartható fejlődés koncepciójának minél szélesebb rétegekkel való megismertetése, a közösségi média segítségével több, mint tíz millió embert értek el. Figyelmet felkelteni nagyon nehéz egy szakértői kerekasztal-beszélgetéssel. Az viszont mindenkit érdekel, mi történik jövőben.