A tervek szerint hamarosan újra is indítják a Karma gyártását – igaz, a Wanxiang amerikai részlegének első embere szerint addig még számos kisebb-nagyobb problémát meg kell oldaniuk. A hírek most arról szólnak, hogy egy finnországi üzemben indulhat meg a termelés, de a közeljövőben visszatérnének az Egyesült Államokba.
A kínaiak azonban egy ennél merészebb tervet is meghatároztak: három éven belül új modellel bővítenék a Fisker modellpalettáját. Ez a gyakorlatban az Atlantic tanulmányautó sorozatgyártású változatának elkészítését jelentené. Az eredeti tervek szerint ebbe a Minikből ismert, 1,6 literes BMW-turbómotort építhetik, természetesen villanymotorral megtámogatva.
A Wanxiangnak egyébként úgy tűnik, mindene megvan a Fisker feltámasztásához. Ők birtokolják ugyanis az amerikai márka korábbi akkumulátor-beszállítóját, a két évvel ezelőtt szintén csődöt jelentő A123 Systemst is. Ha minden a tervek szerint alakul, a Karma gyártását már egy éven belül újraindíthatják, az Atlantic pedig 2017-re érkezhet.
forrás: totalcar.hu