A WWF Canada új reklámfilmje mindent tud, amit az interneten fellelhető népszerű cicás videók. Főszereplője, Norman a macska azonban környezettudatosan él, keresi az új megoldásokat, újrahasznosít, energiát spórol, a maga módján.

Környezettudatos macska a WWF reklámjában

A WWF Canada új reklámfilmje mindent tud, amit az interneten fellelhető népszerű cicás videók. Főszereplője, Norman a macska azonban környezettudatosan él, keresi az új megoldásokat, újrahasznosít, energiát spórol, a maga módján.

Norman a macska környezettudatosan él, keresi az új megoldásokat, újrahasznosít, energiát spórol, a maga módján, írja a socialtimes.hu. A John st.  ügynökség eddig is kedvelte a macskákat, és most is egy szőrös-karmos házikedvenc segítségével mutatják meg, mennyire egyszerű úgy élni, hogy közben a környezetünkre is odafigyelünk. Az emberek úgyis szívesen néznek cicás videókat a neten, most legalább tartalom is van a szórakozás mögött. A WWF Canada számára készített reklámfilm a Loblowe áruházlánc célkitűzése mellett kampányol, ami 2013-ra szeretné elérni, hogy minden tengerből származó élelmiszere fenntartható kitermelésből származzon. A film szerint ez ugyanannyira természetes dolog, mint Norman hozzáállása a környezettudatossághoz.

Ajánlott tartalom

Ébreszd fel a talajt: természetes megoldások a jobb termékenységért

A talaj mikrobái, a humuszréteg és a megfelelő tápanyag-háztartás együttesen határozzák meg, hogy talajod mennyire képes “felébredni”, azaz mennyire lesz életteli és termékeny. Az elmúlt évtizedekben a fenntartható mezőgazdaság iránti igény növekedésével egyre nagyobb reflektorfénybe kerülnek azok a természetes megoldások, amelyek nemcsak a hozamot, de a talaj hosszú távú egészségét is szolgálják.