A Mercedes egy reklámturnéja alkalmával „láthatatlanná” tette nulla károsanyag-kibocsátású hibridjét, így kívánván bizonyítani, mennyire környezetbarát, írja a treehugger.com.

Láthatatlan a Mercedes új hibridautója

A Mercedes egy reklámturnéja alkalmával „láthatatlanná” tette nulla károsanyag-kibocsátású hibridjét, így kívánván bizonyítani, mennyire környezetbarát, írja a treehugger.com.

Ha belegondolunk, kicsit ironikus: a cég több éves erőfeszítése és fejlesztése után, hogy egy nagy teljesítményű, komfortos és dizájnos járművet hozzon létre, most teljesen elvetette a külsőt. Azonban csak egy kreatív reklám idejére vált szinte észrevehetetlenné a B kategóriás hibrid. A reklámturné alatt a Mercedes egyik oldalát LED panelekkel, másik oldalát pedig kamerákkal szerelték fel. Így a jármű borítása azt tükrözte, ami mellett elhaladt, és ezzel egyfajta kaméleon effektust nyert. A gyártó ezzel azt kívánta demonstrálni, hogy mivel az autó hibrid motoros, ráadásul zéró károsanyag-kibocsájtású, tulajdonképpen „láthatatlan” a környezet szempontjából.

A reklám mindenképpen mutatós és figyelemfelkeltő, és természetesen a cég reményei szerint majd vásárlásra is sarkall. Azonban a hibridautó-gyártóknak nehéz a dolga: még mindig túl kevés helyen található feltöltő állomás ahhoz, hogy a fogyasztók tömegével keressék az öko-járműveket, annak pedig még kevesebbnek látszik az esélye, hogy éppen egy Mercedest válasszanak.

Ajánlott tartalom

Kényelmes és zöld megoldást kínál az új városi buszflotta

Forgalomba álltak az új maximidi buszflotta első járművei (Mercedes-Benz Citaro K) a fővárosban.