November közepéig 4 millióan töltötték le a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) applikációját, a BudapestGO-t – közölte a vállalat szombaton az MTI-vel.
Azt írták, hónapról hónapra többen vannak a rendszeres felhasználók is: jelenleg 1,6 millió az applikációba regisztráltak száma, és már minden harmadik BKK-bérletet digitálisan vásárolnak. Közölték azt is, hogy a múlt hónapban 140 ezer bérlet fogyott a BudapestGO-n keresztül; már minden harmadik bérletet digitálisan használnak az ügyfelek, a rendszeres bérletvásárlók között pedig kimagasló a felsőoktatási bérletek digitális aránya: a hallgatók 40 százaléka a mobilján tartja a BKK-bérletét.
Hozzátették, hogy a vonaljegy a legnépszerűbb applikációban vásárolt termék, amiből októberben 560 ezer fogyott, míg 30 vagy 90 perces időalapú jegyből 102 ezret vásároltak a múlt hónapban és ez 15 százalékos emelkedést jelent a nyári időszakhoz képest. Kitértek arra is, hogy a Budapest 150. születésnapján elérhető szüliNAPI jegyből több mint 30 ezer kelt el.