Még olcsóbb a világ legolcsóbb autója

A Tata Nano olyan, mint Buga Jóska, vagyis nem szép, de gavallér. Főleg úgy, hogy az indiai gyártó gázzal szerelve is kínálja, ami az üzemeltetést még olcsóbbá teszi, mint benzinnel.

2008-ban a Tata Nano igazi csodaként robbant a világba, legalábbis olyan tekintetben, hogy autós a kinézete, van négy ajtaja, és mellé a világ legolcsóbb autójaként mutatkozott be, bár ennek ellenére nem tett szert világuralomra, írja a technet.hu. Ez főleg annak volt köszönhető, hogy egyszer-kétszer kigyulladt, ráadásul alapvető minőségi kifogások is voltak vele szemben, márpedig úgy elég nehéz járművet eladni, hogy rendre szétesnek az utcán keringő modellek. Ugyanakkor mint egyéb autómárkák esetében, úgy a Tata is él a modellfrissítés lehetőségével, bár nem viszik túlzásba, mint ahogyan például a Suzuki sem tette ezt a Swift esetében.

Egy-két apróság mellett a legnagyobb újdonság, hogy immár CNG-vel is forgalomba kerülnek a kisautók, így a 627 köbcentis motor a 37 lóerős benzines üzem mellett 33-mal szolgál gázos közlekedésben. Az egyéb frissítések átformált lökhárítót, megújult középkonzolt kettős kesztyűtartót, színre fújt apróságokat kulcs nélküli bejutást és négy hangszórós AmphiStream rádiót jelentenek.

Ajánlott tartalom

Zöld hidrogént előállító berendezést fejleszt az SZTE és a Ganzair

Sorozatgyártásra alkalmas, 1 MW teljesítményű zöld hidrogént előállító vízelektrolizáló berendezést fejleszt a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) és a Ganzair Kompresszortechnika Kft. egy uniós támogatással megvalósuló, 1,246 milliárd forint költségvetésű projekt keretében - tájékoztatta a vállalkozás az MTI-t.