A tervezők a karosszérián is változtattak egy kicsit, de a lényeg a gyorsabb töltés és a nagyobb végsebesség.
Az elődmodell hat órás értékéhez képest két és fél óra alatt fel lehet tölteni otthoni hálózatról az új Smartot. A motor finomhangolásával további hat lóerővel növekedett a kis városi autó teljesítménye, mely szintén elérhető kabrió kivitelben is. A kocsival egy feltöltéssel megtehető távolság is nőtt, a tíz százalékos gyarapodás után immár szűk 150 kilométert lehet megtenni a géppel megállás nélkül. A kocsi egyetlen gyenge pontja a hétmillió forint körüli indulóár, igaz, a Daimlerhez tartozó márka eddig is inkább városi presztízsautónak számított – így könnyen lehet, hogy vásárlói kört sem elsősorban az elektromos verziót javuló teljesítménye sarkallja majd a pénztárcák megnyitására.
forrás: autopro.hu