Mire jó a reklámújság? Például völgyzárógát építésére

Talán senki nem vonja kétségbe, hogy a reklámújságok jóval több kárt okoznak, mint hasznot. A rengeteg újság kinyomtatása amúgy is hatalmas papírpazarlással jár, de ennél még jobb, amikor az újságkihordással megbízott cég nem akar bajlódni ezzel, és inkább leborítja az egészet valahova egy teherautóról.

Aki szerint ilyen nincs, azzal megnyugtatásul közlöm, én egyik reggel arra mentem ki a lakásból, ahogy a házunk mellett lévő üres területen egy teherautónyi IKEA-katalógus fekszik. Most pedig természetvédelmi területre, a Zempléni Tájvédelmi Körzetben borítottak le 4 köbméter reklámújságot, a kassai Kaufland szlovák nyelvű szóróanyagát, aminek az eltakarítása majdnem egy hétig tartott, számolt be róla az Aggteleki Nemzeti Park a Facebook-oldalán.

Ajánlott tartalom

Ébreszd fel a talajt: természetes megoldások a jobb termékenységért

A talaj mikrobái, a humuszréteg és a megfelelő tápanyag-háztartás együttesen határozzák meg, hogy talajod mennyire képes “felébredni”, azaz mennyire lesz életteli és termékeny. Az elmúlt évtizedekben a fenntartható mezőgazdaság iránti igény növekedésével egyre nagyobb reflektorfénybe kerülnek azok a természetes megoldások, amelyek nemcsak a hozamot, de a talaj hosszú távú egészségét is szolgálják.