A csomagolásdesign lényege, hogy megkülönböztesse és kiemelje az adott terméket az árutömegből.

Öko csomagolásdesign újrapapírból

A csomagolásdesign lényege, hogy megkülönböztesse és kiemelje az adott terméket az árutömegből.

Ezért sok designer/megrendelő eleve elutasítja az újrapapír használatát, főleg ha nincs kifehérítve írja a csomagolas.blog.hu. De az újrapapír csomagolás is lehet igényes és kiemelkedő, erre hoztam pár példát. Mind barna újrapapírból. Sorrendben a következőket találjátok: Stumptown Coffee, Askul Garbage Bags, Remarkable Pencil, Askinosie Chocolate, Seed, Phil Bowditch.

1

2

3

4

Ajánlott tartalom

Tervezd meg a tenisz világsztárjainak kulacsát!

Az ATP Tour és a waterdrop® pályázatot hirdet a 2026-os hivatalos ATP Tour kulacs dizájnjának megalkotására.